Friday, January 28, 2011

at kuching

Posted by Ai Am Nor at 2:57 AM

kuching... tempat yang agak familiar sejak akhir-akhir ni.
dalam beberapa bulan berturut-turut ni, memang destinasi yang selalu dikunjungi.
nak kata saja-saja, tak juga.. nak kata ada urusan penting tak juga.

tapi at least bila aku kat kuching ai kuar juga dari sibu.
sibu yang penuh dengan macam-macam masalah.

nak aje kuar dari sibu terus.. tapi apa kan daya.. sibu dah jadi tempat ai cari rezeki.
tambahan daus dah mula skol kat sibu.. lagi la ai tak boleh nak kuar..

kat kuching ni plak ada lagi masalah yang lain. timbul plak isu lain huuurmmm.
aku pun tak tau, sama ada aku patut ke tak patut.. kalau aku biarkan ajer sama la ai bersubahat.

moga Allah beri aku petunjuk..

0 Kemon Komen:

Post a Comment

 

AI AM NOR Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea