Friday, February 10, 2012

MELUAH DI FACEBOOK YANG MEMBAWA PADAH

Posted by Ai Am Nor at 11:35 PM

Bismillahirahmannirrahim...

Assalam ya sahabat.. Lagi ai nak kongsi cerita facebook (kiranya siri 2 laaa lagaknya hehehe) lepas Facebook Oh Facebook.. wooow!! fungsi facebook memey(memang) universal la.. padahnya seorang ayah yang sungguh kecewa dengan seorang anak yang meluah perasaan di Facebook gara-gara disuruh buat kerja rumah.

jom tengok dulu video dari youtube ni




amaran : ayat-ayat yang terkandung di dalan video ini kurang elok didengar

point ai sekarang lepas tengok video youtube ni, si anak ni merungut mencarut di facebook perihal keluarga.. fuuhhhh!!! si anak minta upah untuk semua yang dibuat.

wooooowww!!! pernah tak terlintas difikiran seorang anak yang ibu tak mintak bayar pun untuk ganti balik susu badan yang dia minum? Nauzubillah, jauhi derhaka pada ibubapa. Meluah perasaan itu bagus tapi bukan pada orang yang tak sepatutnya. Tak puas hati terus terang dengan ibu bapa dengan cara yang amat halus tanpa mengguris perasaan. Nah... bila si ayah kecewa seperti di video menembak laptop yang banyak menulis sesuatu yang sungguh tidak bermanfaat. Nasib laptop yang ditembak, kalau tembak penulisnya? nah... parah!!

Ambik iktibar dari kesilapan. Facebook memang AGENT sharing (sharing is caring yoo!!) tapi kenalah bermanfaat. Meluahlah rasa sedih rasa kecewa hanya pada Dia bukan di Facebook. Kerana Dia Maha Mendengar, Maha Melihat, Maha Mengasihi dah Menyayangi.

nota kakikukutangan- hahahah.. terpaksa beli laptop sendiri kalau nak berfacebook

p/l: kenapa harus berharap pada facebook tika dalam kesusahan tapi tidak pada Allah S.W.T.

0 Kemon Komen:

Post a Comment

 

AI AM NOR Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea