Monday, August 15, 2011

Hadiah Hari Lahir Ku Mana?

Posted by Ai Am Nor at 8:17 PM

15 Ogos berlalu dengan agak perlahan, ai dah cuba nak cepat-cepatkan masa. Siap pusing jarum jam lagi.. isshhkk.. walaupun 15 Ogos betday ai tapi ai tak sanggup nak tunggu lama-lama. satu sebabnya ada berkaitan dengan entri ai sebelum ni, kedua pulak hmmm biar ai jer lah yang tau huhuhu.

tapi takper.. yang lepas tu lepas la.. ai dah tak nak fikir lagi and harap-harap tak terfikir lagi. Dari seorang sahabat FB

Allah has give us REAL EYES to REALISE the REAL LIES

bila ai fikir-fikirkan balik kenapa harus nak menutup mata dan membiarkan jer. Tapi itulah kita, sering dibisik nafsu untuk angkat tapak tangan tutup mata padahal mengintai onar dicelah-celah jari (wassseeehhh) hehehe. Ai percaya Allah itu Maha Adil dan menyangi hamba-hambaNya.

Itu hal hadiah betday nite before the day huhuhu worst but I know HE want to show me the truth of lies.

ok Hadiah betday untuk hari betday (15hb) Alhamdulillah.. para ahli keluarga dan sahabat handai amat perihatin dan baik hati. Hadiah tak ternilai adalah doa dari mereka.. Syukur yang amat sangat punya orang-orang kiri dan kanan yang sentiasa berada dikala susah dan senang.

hari semalam sudah pun berlalu, ingatkan dah habis cerita. Awal pagi 16hb nya pulak, seorang insan yang tak dikenali hanya berurusan rasmi semata tanpa berjumpa buat panggilan semata-mata nak ucap HAPPY BIRTHDAY.

hmmm ai tak tahu nak kata apa, sungguh ai rasa amat bertuah. sekelip mata rasa yang kurang selesa hilang. Alhamdulillah.. Terima kasih Ya Allah.. menghadirkan hamba-hambaMu disampingku.

p/s: usia naik harus lebih matang mengatasi masalah

0 Kemon Komen:

Post a Comment

 

AI AM NOR Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea