Thursday, June 9, 2011

dipaksa rela - gambar nude

Posted by Ai Am Nor at 6:55 PM

Chhoooppp!!! ai memang ada tulis kat atas GAMBAR NUDE tapi ai tak terfikir and takkan mencemarkan page ai ngan menyiarkan pict tah papa ni..

lagi dari The Borneo Post semalam.. ai tak sempat nak letak entry ni selari ngan hari news ni dkuarkan.. kesibukan melanda. kolum untuk berita ni kecik jer dan serba ringkas jauh nunnn dibawah skali (page brapa ai dah tak ingat dah)


tajuk : GIRL CLAIMS BEING FORCED TO SEND NUDE PHOTO VIA MMS

budak ni baru 17 tahun, dipaksa orang yang tak dikenali untuk menghantar MMS gambar bogel. mulanya tersalah hantar, ingat nak hantar gambar tu kat BOYFRIEND.. tersalah hantar kat orang lain.. risau akan gambar nya disalah guna oleh pihak yang tak dikenali tu, dia dipaksa rela untuk menghantar gambar yang seterusnya...

stopppp!! ai malas nak baca ceta ni panjang2...

yang buat ai rasa geram and rasa malu........ knapa dia ni sibuk nak hantar gambar macam tu kat boyfriend dier!! tengok!! kalau tak hantar kat boyfriend tak rugi pun.. n takder nyer sampai tersalah hantar..

baru boyfriend dah dapat tengok macam2... Ya Allah... apa hak BOYFRIEND tu nak tengok gambar yang sebegitu? nanti putus cinta naaahhhh!! boyfriend dendam giler siap la ko punya gambar...

ni bukan hanya melibatkan maruah sendiri.. ingat la adik2 abang2 kakak2 makcik2 dan juga pakcik2, rasanya tak perlu la kita nak memanipulasikan maruah kita sendiri.. janganlah kita diperhambakan oleh rupa paras yang hanya kurnia dari Dia.. kita hanya meminjam..

wajah yang cantik , rupa paras yang kacak itu ciptaan yang indah dari Dia sebagai hadiah.. Tahniah bagi yang punya rupa paras yang indah, tapi sejauh mana kita menghargai keindahan ciptaan Nya itu?

oleh sebab itu la kita diwajibkan menutup aurat.. ini untuk menjaga maruah pada diri kita.. its not a credit for us to share with other whats is the best THING we have.. ini untuk keselamatan diri... sebab tu laa kalau blajar silat, tok guru takkan bagi 100% ilmunya, pkarang tak pasal2 anak murid brani tikam blakang...

kalau la kita banyak sangat mendedahkan apa yang berharga buat kita, ianya akan jadi satu yang tidak lagi luar biasa...

"ALAAA, AKU DAH BIASA TENGOK DIA NI MACAM NI MACAM TU, TAK HERAN LA AKU"

dibandingkan apabila sang suami saja yang melihat, alangkah bangga nya dia

"UNTUNG ABANG, DAPAT BINI CUTE MACAM AYANG"

tak ke melambung pujian tu... pipi pun mula la kembang, tak yah pakau blusher lagi dah.. bayangkan pula kalau si isteri ni suka pakai yang terdedah, depan isteri sang suami takut la nak cakap

"HMMM APA LAGI YANG TINGGAL BUAT AKU KALAU SEMUA ORANG LAIN DAH DAPAT?"

terdetik jer dalam hati sang suami ni pun dah membuatkan si isteri menderhaka pada suami.. Nauzubillah..

ada plak yang cakap kalau buka si buka sana tu tanda tahap CONFIDENCE LEVELS diorang tu.. weeeeiiii!!! apa kalau tak bukak tu maknanya tak confident la??? pooorraaaahhhh!! ni yang buat budak 17tahun tu brani sangat hantar pict bogel dia kat boyfriend dah tu tsalah hantar... Nahhhh!!! mana dia tahap CONFIDENCE tadi tu??? bukan main lagi brani sangat, bila dah tsalah hantar nak tunjuk sangat kat orang, mana pergi CONFIDENCE dia???

tahu takut!! buat report polis, masuk BORNEO POST.... mana????

p/s: perhiasan diri itu terlalu berharga

0 Kemon Komen:

Post a Comment

 

AI AM NOR Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea